Vi kender din softwaredag
IT-system

Lene Segato

Supportkonsulent

I mit job hos Unik er jeg hver eneste dag med til at skabe tryghed for vores kunder. Jeg hjælper dem med at løse deres supportsager med vejledning og rådgivning.

Det er fantastisk at arbejde i supporten, fordi vi kommer til at kende mange af vores kunder. Og det gør, at vi ofte kan bruge humor i vores dialog med kunden. Da jeg har mange års erfaring med at løse supportsager, taler jeg samme sprog som mange af vores kunder. Det gør både kundens og mit arbejde lettere, fordi jeg hurtigt kan sætte mig ind i deres situation.

Det bedste ved at være hos Unik er, at jeg hver dag er omgivet dygtige kolleger, der brænder for at gøre en forskel i deres arbejde. Hos Unik er der tradition for høj anciennitet, og det gør, at du får langvarige relationer til mange af dine kolleger, hvilket er skønt.   

I de 21 år jeg har været hos Unik har virksomheden fortsat sin vækst og udvikling. Det gør den heldigvis også i dag, og det er dejligt og motiverende at være en del af.