Vi kender din softwaredag

Effektiv ejendomsadministration med webløsninger

Vores brede udvalg af webløsninger giver dine kunder adgang til aktuelle og relevante data døgnet rundt. Alle relevante informationer bliver stillet til rådighed, og data bliver automatisk hentet fra Unik Bolig 4. Det sparer dig for dobbeltarbejde og vedligeholdelse af informationer i flere systemer. Vi har selvbetjeningsløsninger til bestyrelser, ansøgere, beboere, investorer og driftsfolk. Alle vores webløsninger er fleksible og kan opsættes individuelt.

Webløsning til bestyrelser

Webløsning til bestyrelser

Er målrettet bestyrelser i andels- og ejerforeninger. Bestyrelserne får nem adgang døgnet rundt til informationer hentet direkte fra Unik Bolig.
BestyrelsesWeb giver adgang til: finanskontokort, regnskabsrapporter og beboerlister. Nem fakturagodkendelsesprocedure. Adgang til oplysninger om beboerne. Overblik over projekter på ejendommen. Adgang til relevante dokumenter og kontakter. Det hel fås også som en mobilløsning.

Webløsning til beboere

Webløsning til beboere

Beboerne er ikke afhængige af administrators åbningtider, De kan dgnet rundt få nem adgang til oplysninger om husleje, depositum og evt. restancer. Kontaktoplysninger på relevante personer tilknyttet ejendommen. Nem adgang til dokumenter, som f.eks. lejekontrakten, husorden, vedtægter m.m.. Oversigt over vaskeriforbrug. Formularer til ansøgning af husdyrhold, parabol m.m.

Webløsning til investeringskunder

Webløsning til investeringskunder

En selvbetjeningsløsning til ejerne af ejendomsporteføljer. Porteføljeejeren får nem adgang til summeret regnskab over egen portefølje, samtidigt med en række relevante oplysninger om den enkelte ejendom i porteføljen kan ses. Der er nem adgang til finanskontokort, regnskabsrapporter og beboerlister samt mulighed for fakturagodkendelse.

 

Webløsning til ansøgere

Webløsning til ansøgere

Er en selvbetjeningsløsning til ansøgere af jeres boliger. Med vores ansøgerweb-løsning kan ansøgere selv opnotere sig på selskabets venteliste, følge med i status på ventelisten, få svar på ansøgning og meget mere. Løsningen er udviklet i samarbejde med flere almene boligorganistationer og er derfor optimeret til de behov en boligadministration har i dag.

Webløsning til selskabsbestyrelser

Webløsning til selskabsbestyrelser

Er en løsning, der er målrettet selskabsbestyrelser, der typisk findes i almene boligorganisationer. Løsningen er udviklet til at lette det daglige arbejde for selskabsbestyrelser og gøre relevante dokumenter tilgængelige for dem døgnet rundt.

Webløsning til driftspersonale

Webløsning til driftspersonale

Giver driftspersonale adgang til opdaterede live data fra Unik Bolig, som er tilgængelige døgnet rundt. Driftsmedarbejdere har mulighed for at se oplysninger om den enkelte ejendom, få kontakt og se oplysninger om lejerne. Er der dokumenter og projekter, som medarbejderen er en del af, vil disse være synlige. Løsnignen giver mulighed for godkendelse af fakturaer.

 

IT-system

Webløsninger øger tilfredsheden hos dine kunder, beboere og ansøgere

Hør mere...

Book et uforpligtende demomøde hos Malene Bech og få det komplette produktoverblik:

Kontakt

Malene Bech

T  3975 0408 mb@unik.dk