Vi kender din softwaredag

Vi har valgt Unik for at fremtidssikre

Vi er en virksomhed, hvor der hurtigt kan ske noget. Hvis vi køber andre ejendomme eller hvis vi opfører nye lejemål, så er vi klar til at administrere en større portefølje, fordi vi har Unik.

Sådan beskriver Kristina Klausen, der er ansat i Knudsgaard invest, en udlejningsvirksomhed der på nuværende tidspunkt administrerer 70 lejemål til private og 60 erhvervslejemål, baggrunden for at implementere Unik.
 

- Da jeg blev ansat var administrationen baseret på Excel. Der var lavet et virkelig godt stykke arbejde, og der var styr på tingene. Men når man arbejder i Excel, så skal man vedligeholde og chancen for fejl er større. Jeg manglede overblikket og jeg syntes, det ville lette arbejdet, hvis vi havde et system, der kunne hjælpe os med administrationen og samtidig fungere som en database.


Virksomheden gik derfor i gang med at undersøge mulighederne og afholdt møder med forskellige leverandører. Unik mødte de krav, de havde, og da de havde trukket referencer, var de ikke i tvivl. Derfor valgte de at implementere Unik.

- Det har været et stort stykke arbejde at implementere. Vores excel-ark var heldigvis rigtig gode og derfor var det bare et spørgsmål om at få det lagt ind i systemet. Når man opretter i Unik er det gentagelser, så det var med at få en god rytme, siger Kristina Klausen og fortsætter:

- Man kan mærke at Uniks folk har erfaring med udlejning helt generelt. Det giver super god sparring. Vi har oplevet meget kompetent sparring og rådgivning og fordi konsulenterne selv har haft fingrene nede i systemet, så får man mange fif med på vejen. Det er viden, som er nyttig for os som kunde. Og Helle, som var vores konsulent, har været god til at sætte sig ind i vores behov.

De har nu været i gang med Unik i et halvt års tid og de er glade for deres valg. - Det er meget nemmere end før. Man skal lidt ind i tankegangen, men som udgangspunkt er det ret intuitivt. Vi har valgt nogle moduler til, som passer til vores behov. For eksempel er det nemt, når jeg modtager en mail. Så trykker jeg gem og besvar, og så er det automatisk gemt i Unik samtidig med, at jeg besvarer mailen,” siger Kristina Klausen og afslutter:

- Vi har fået mere tid til at lave noget andet også. Vi har mange kasketter, så vi laver også mange andre opgaver end administration. Det er blevet hurtigere at finde tingene, når vi skal bruge dem. Vi skal ikke lede efter bilag. Det giver mere tid i hverdagen, at alt ligger hvor det skal, og at vi fx ikke skal stemme husleje eller varmeregnskab af i forhold til Excel.
 

IT-system

Vil du også optimere din administration?

Hør mere...

Book et uforpligtende demomøde hos Malene Bech, og få det komplette produktoverblik:

Kontakt

Malene Bech

T  3975 0408 mb@unik.dk