Vi kender din softwaredag

Har du brug for et bedre overblik over hverdagens ejendomsopgaver?

iOpgave er et nyt opgavesystem, som giver administrative medarbejdere, ejendomsfunktionærer og beboere overblik over opgaver på en ejendom- lige fra reparationer, der skal ordnes hos beboere, til administrative opgaver på kontoret. Med iOpgave forenkler du dine arbejdsprocesser, og du får et mere simpelt og mere gennemsigtigt informationsflow.

iOpgave giver den administrative medarbejder et unikt overblik, når lejeren ringer ind med en opgave der skal løses. Du kan hurtigt danne dig et overblik over eventuelle tidligere udfordringer på lejemålet. Du har overblik over hvilke medarbejdere, der har kompetence til at løse opgaverne, og hvornår de har mulighed for at løse dem.

Ejendomsfunktionæren har med iOpgave-appen sin arbejdsdag i lommen og kan melde, når opgaven påbegyndes, og hvornår den er udført. iOpgave kan indstilles, så administrator modtager en notifikation når opgaven er løst. iOpgave er naturligvis fuldt integreret med resten af din Unik Bolig.

Du kan prøve iOpgave gratis i to måneder (ekskl. opsætning og konsulentbistand)

 

Derfor iOpgave

Giver dig overblik over og status på hvilke opgaver der ligger på en ejendom Du kan tildele opgaver til andre ud fra deres kompetencer Altid synligt status på de uddelegerede opgaver Estimer tidsforbrug på opgaverne Se historik på opgaver der tidligere er udført på lejemålet Varselfunktion hvis en medarbejder er i nærheden af en opgave, der skal udføres
IT-system

To måneders prøvetid uden beregning

Hør mere...

Kontakt

Malene Bech

T  3975 0408 mb@unik.dk