Vi kender din softwaredag

Nem og effektiv boligadministration

Med Unik Bolig får I et stærkt sagsbehandlerværktøj, der indeholder alt, hvad I har brug for i en boligadministration. Løsningen er fremtidsorienteret og moderne, og sammen med vores kunder arbejder vi hele tiden på at udvikle og optimere produkterne.

Unik Bolig er den mest omfattende løsning af sin art i branchen, og systemet understøtter jer i alle opgaver med opkrævninger, rykkere, bogføring, vedligeholdelseskonti, breve, e-mails, oversigter over ledige lejemål, ventelister, indberetning til LBF, scanning af fakturaer, ledelsesrapportering, driftsbudgetter, varslinger og meget mere.

Vi har gennem vores mangeårige markedserfaring og samarbejde med mange kunder oparbejdet en stor viden om boligadministration, som vi har implementeret i løsningen. Derfor er Unik Bolig i dag det mest komplette system til boligadministration.

Vi ser relationen til vores kunder som mere end et kunde-leverandør forhold. Vi lægger derfor vægt på at være en stærk samarbejdspartner både i opstartsfasen og i den daglige drift.

Derfor Unik Bolig Almen

Giver dig overblik over og status på hvilke opgaver der ligger på en ejendom Du kan tildele opgaver til andre ud fra deres kompetencer Altid synligt status på de uddelegerede opgaver Estimer tidsforbrug på opgaverne Se historik på opgaver der tidligere er udført på lejemålet Varselfunktion hvis en medarbejder er i nærheden af en opgave, der skal udføres
IT-system

Få fremtidssikret boligadministrationen

Hør mere...

Book et uforpligtende demomøde hos Malene Bech, og få det komplette produktoverblik:

Kontakt

Malene Bech

T  3975 0408 mb@unik.dk