Vi har erfaring
fra begge sider af bordet

Unik har 25 års erfaring med levering af moderne, stabil og sikkert software til advokatkontorer og juridiske afdelinger. Du får en komplet advokatløsning der dækker alle dine behov nu og fremover. Med Danmarks største dedikerede hold bag en advokatløsning, er din softwaredag i gode hænder. Du får løbende adgang til ny funktionalitet gennem opdateringer og ringer du til vores support, møder du bl.a. uddannede advokatsekretærer, der kender din hverdag.

Når du samarbejder med Unik, får du god service, nyudvikling og mulighed for indflydelse på løsningen. Se hvad vores kunder siger her.

Resultatskabende & fleksibel
advokatsoftware

Sagsbehandling

Let og effektiv sagsstyring med faciliteter til håndtering af GDPR, hvidvaskvalidering, interessekonflikter og meget mere.

E-mail &
dokumenthåndtering

Alle sagens filer er samlet et sted og du får hurtigt overblik over sagen. Med integration til Office-pakken håndterer du nemt dokumenter i Word og
e-mails i Outlook.

Tidsregistrer &
fakturer

Registrer både forbrugt og debiter bartid og dan grundlag for din fakturering. Derudover kan du analysere tidsforbruget.

Finans

Økonomisystemet opfylder dine behov for smidig indtastning af posteringer, opgørelse af tilsvar og rapportering.

TILFØJ DE FUNKTIONER DU HAR BEHOV FOR TIL DIN SOFTWAREDAG.

Sagsbehandling

Moduler

Integrationer til Unik Advosys

Der er en lang række programmer integreret i Unik Advosys.
Gør din softwaredag smidig og effektiv med integration til de programmer du har brug for.

Nyheder

Se de seneste indlæg og nyheder fra Unik.
Vidste du fx at Unik er ISAE 3000 certificeret?

Hold dig opdateret på
Uniks nyheder her

Kurser

Med vores omfattende kursus program, er det nemt for dig og dine kolleger, at holde jer opdateret på Unik Advosys. Invester i kompetenceudvikling og undgå varige frustrationer.

Se vores kursusprogram her

Kontakt Lars, for mere information